Nurnisanur ben bizzat ablamda gördüm ve yeğenim elimde büyüdü yani hepsini deneyimledim kesınlıkle bebekler anne karnında hissediyor stres en büyük dusman herkesin elinde değil ne yazık ki benim de çok ağladığım üzüldüğüm zaman oldu yeğenim ilk doğduğunda sorun yoktu sonra çok gazlı ağlayan kızaran hiç bir sorun yokken durmayan bi bebek oldu ablam çok zor şeyler yaşadı üzülmemesi olanaksızdı tabii yeğenim de bundan payını almış oldu