_almirasmom benim şuan özel hastane takipliyim orda dogum yapıcam haftaya , sağlık ocagına rutin kontrollere aradıklarında gidiyordum en son bu ay içinde son kontrol için çağırdılar gittiğimde doğumundan sonra 3. Yada en geç 5 . Günü getir bebeği geciktirme dedi hemşire