Merhabalar Pappa 2.92 çıktı Serbest beta hCG 74.3 çıktı sizce normalmi Sizlerin ki kaç çıktı
Sude4 grafige gore yorumlanir
Nasıl yani ben bilmiyorum anlamıyorumki
Hastanede sana sonuç olarak grafik şeklinde veriyorlar ona göre doktor bişey der