Merve_ceyhan0803 Kızlar 3 cm açıklığı olup sezeryan olan oldu mu Dokotr alalım seni dedi ama ben kabul etmedim eve geldim 37 yi tamamlamak için en azından bu haftada doğum yapıp sorun yaşayan oldu mu
Anneadayiii Merve_ceyhan0803 haftan gayet iyi canım da doktor neden sezeryan diyor. Normal doğum yapabiliyorsan ilk tercihin normal olsun. Ama bebek kanala inerse riskleri olabilir.
Merve_ceyhan0803 Anneadayiii sekerim var enfeksiyon var normal doğum maalesef yapamıyorum o yüzden zorunlu sezeryan
Anneadayiii Merve_ceyhan0803 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Biz annelik iç güdüsü ile davranıyoruz ama doktoruna güveniyorsan ne diyorsa onu yapmalısın 🙏
Anneadayiii Merve_ceyhan0803 maşallah düşünsene yarın bu saatlerde bebeğin artık kucağında olacak kokusunu doya doya alacaksın 😍 lutfen stres yapma korkma Rabbim kolaylıkla, sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏 kendine gelince bizlere de haber verirsin mutlaka ❤️
Merve_ceyhan0803 Anneadayiii amin çok teşekkür ederim tabiki kendime gelince anlatıcam uzun uzun neler yaşadığımı 🥰🥰🥰