kızlar günaydınnn. Yarın yani çarşamba günü doktora gidip göreceğiz inşallah bebeği . Çok korkuyorum ve tedirginim düne kadar bel agrısından ve sancı kramplardan duramıyordum bu gun ise ağrılarım hafifleşti sanki regl olsaydım bu ay bu gün bitecekti. Normal mi sizce ilk gebeliğim ve bizim için hamile kalmam bile mucizeydi yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Haaa birde beslenme olarak nelere dkkat etmeliyim folik asit filan daha hiçbirşeye başlamadım