Baby_2024 Merhaba arkadaşlar. 14+2 haftalık hamileyim. 4 5 gündür aşırı derecede geçmeyen bir ödem sorunum var ve bacak göğüs ve karın bölgemde de aşırı bir kaşıntı var ? Buna benzer şikayeti olanlar var mı ? Doktoruma mı dönmeliyim ?