Ozzge31 Merhabalar, 30 haftalık olduk dün akşamdan beri karnım sertleşiyor kasılıyor ve kasık ağrısı var benim gibi olan var mı varsa ne yaptınız ☹️ doktora gitsem mi kararsızım 🙁
Bahar-sarioglu Ozzge31 28.haftadan beri kasılmalarım var o zamandan beri sürekli nst ye bağlanıyorum ama sancı çıkmıyor doktorum kasılmalara eşlik eden adet olacak gibi kasık ve belinde ağrın olursa acile gel diye söylemişti Korkulacak bir şeyiniz olmasada yalancı sancı bile olsa gidip isterseniz nstye bağlanın içiniz rahatlar
Nigaribra Ozzge31 bencede doktora gidin. Ama bu haftalarda kasılma başlaması normalmiş rahim doöuma kadar böyle hazırlık yapar alıştırma yapar. Ama ağrı hafif olmalı hatta kasılmalar ağrısız olmalıymış
Ozzge31 umrumdadegil yaaa daha çok küçük doğum için Allah korusun ☹️ ayakta duramıyorum kasık ağrısından
umrumdadegil Ozzge31 malesef benim 29da başlamıştı sürekli iğne serum derken öyle durdurdular ihmale gelmez mutlaka hastaneye git daha minicik 😕
Bahar-sarioglu Ozzge31 Ben ilk oğlumda aynı bu şekilde 30. Haftada idrar yolu enfeksiyonu yüzünden sancı çekmiştim ilaç kullanıp rahatlamıştım siz herhalukarda gidin inşallah kötü düşünmeyin
Ozzge31 Nigaribra bende öyle biliyorum ama bu farklı birşey ayakta durunca daha çok ağrı çöküyor sanki karnımın altı kasıklarım ağrıyor
SibaLuna Ozzge31 benim de 25+4 ayağa kalktıkça karnım sertleşiyordu ağrı yoktu dün acile gittim sancı çıktı serum taktılar baya rahatladım sende mutlaka doktora git
Ozzge31 Bahar-sarioglu evet gittim çok şükür sancı çıkmadı nst de. Doktor bu haftalarda olabileceğini söyledi
Bahar-sarioglu Ozzge31 Çok geçmiş olsun ilkinde de bu ikinci bebeğimde de yaşıyorum idrar yolu enfeksiyonu suyu çok içtiğim zaman rahatlıyorum