Aslında dyson v15 var ama ağır geliyor koluma direkt dyson al diyenler olcaktır çünkü. Eşim bu roborock s8′i almış. Hiç bilmiyorum robot süpürgeyi. En çok ta mop kalkıyor mu halıya teması var mı çekimi nasıl ve normal süpürgeyi haftada 1 kullansak yeter mi? Tecrübelilerden fatdalanmak isterim