Ulker777 Sevgili anneler aranızda sezeryan için gün alıp gününden önce sancısı tutan varmı? Ne yaptınız bu durumda? Yinede sezeryana gire bildinizmi? 24 nisan için gün aldım 39 haftama denk geliyor o zamana kadar sancım tutar diye korkuyorum🥹
Daisyy000 Ulker777 39+1de sezaryen oldum hiç sancım yoktu.Erken sancınız vs olursa acilden giriş yaparsınız sezaryene o şekilde alırlar
Bebismgeliyorr Ulker777 bende 19unda günüm ama nstde sancim çıkmıştı geçen hafta dogumum başlar diye de korkuyorum günümden önce
Polatalemdar Ulker777 14 Mart öğlen 12 Sezaryenim vardı 14 Martin gecesi 2 de suyum geldi sabah 7.30 da da sezaryan oldum. İlki sezaryan olduğu için aralarında da bir yıl olduğu için bekletmediler 🤣🤣