Edayigit Gebeliğim bu 2 buçuk yaşında bi kızım var şuan 33 haftalık olduk az kaldı ama bi türlü bitmiyo uyyamıyorum karnım çok büyüdü mide yanmalarım en üst seviyede 🥹 ve sürekli grip oluyoruz kızımda bende artık bitsin istiyorum hamilelik rahat bi uyuku ve rahat rahat hareket edebildiğim vucuduma geri dönmek isiyorum bi an önce kavuşmak istiyorum sizler kaçıncı haftadasınız hamilelik nasıl geçiyo böyle iyi devammı diyosunuz bitsinmi istiyosunuz 😅🫶🏻
EK96 Edayigit ay hic sorma 2.5 yaşında oglum var 26 haftalik hamileyim gecmek bilmiyor şuanda son 3 ay kaldi ama sanki hic vakit gecmemis gibi bian once dogurmak istiyorum😂
iremd-1798 Edayigit ay benimde ikinci ilk kızım 6 yaşında Allah tan beni yormuyor annem hamile iş yapamaz diyor herkese de ☺️ 27 haftalık da hamileyim ama bende bir an önce kavuşmak istiyorum. Çalışıyorum konuşmam gerekiyor sürekli karnım baya büyüdüğü için konuşmakta zorlanıyorum ☺️ bende doğum iznine çıkmak ve ikinci kızımı kucağıma almak için sabırsızlanıyorum 🥰 ay bir de mide yanması zaten reflü var bir de eyvah eyvah mahvediyor 🥰 sağlıkla sorunsuz sıkıntısız evlatlarımıza kavuşalım inşallah 🥰🥰
deniz1010 Ben de 33.haftadayım, 30dan sonra insan ağırlaşıyor diyorlardı da inanmıyordum. Artık hem keyfim kalmadı hem de gücüm. Gerçekten Allah tüm hamilelere yardım etsin, sağlıkla kavuşmayı bizlere nasip etsin