Kızlar merak ettiğim bir şey var. Oğlum doğduğu ilk gün pamuk gibi beyaz pembeydi. Hastaneden eve geldiğimiz ikinci günü o kadar karaydı ki resmen kömür gibi 🤭 Ben aşırı beyaz sarışın mavi gözlüyüm. Eşimde koyu kumral teni koyu tabii güneşte yanınca baya esmer. Sarılık oldu ilk aydan sonra geçti. Oğlum gittikçe ten rengi açıldı ama şimdi 3 buçuk aylık hala koyu tenli baya. Elleri ayakları bembeyaz. Bu aylardan sonra da açılır mı acaba? Bu arada saçları da kömür gibiydi şuan çook açıldı açık kumral hala da yeni saçları çıkmadı. TECRÜBELİ ANNELERİM NE DERSİNİZ 🥰