Dün adet olmam gerekiyordu olmadım. Biz de eşimle dayanamayıp gebelik testi yaptık. İlk dakikalarda birsey çıkmadı bi kaç saat bekledi. Çöpe atmak için aldığımda bu defa minik silik cizgi vardı. Sizce var mı? Yoksa kuruma cizgisi mi? Su Damlattim dagilmadi cizgi.
