
Doktorum tahmin yapmayı sevmiyorum o yüzden bir sonraki kontrolünde söyleyeceğim dedi vee beni 17.hafta çağırdı🫠 17.haftaya kadar çatlamam yok mu…keseden falan hep erkek denmişti bizim 12.hafta ultrasonumuza göre sizce cinsiyetimiz nedirrrr hamişler😂🙈