Kizlar 21+3 haftalık hamileyim. Kan ilacı kullanmamıştım. Sürekli farklı doktorlara göründüm. Bugün ki kontrolde doktor kan ilacı neden kullanmıyorsun diye sordu kullanmam gerektigini hiç bir doktor soylememisti. Siz kaçıncı haftalarda kullandınız ve her hamile kullanmalı mı?