Aynı sorunu bende yaşadım. Medilife senem aras a gidiyordum. Memnundum ama haftanın 3 günü hastanede doğuma falanda orada değilse girmiyor hemde muayene ücreti daha fazlaydı bende bıraktım. 12. Haftamdan beri medilife bedia zeynep e gidiyorum. Şu an 28. Haftadayım bu kadar samimi rahatlatıcı bi doktor tanımadım çok çok memnunum.