1palyaco Gelenlere vermek için magnet, kolonya, mum veya ne gibi birşey hazırladınız hazırlamayı düşünüyorsunuz ? Nereden yaptırdınız ?
Bebiiimm 1palyaco kuzum benim sayfamm var makroekonomik anahtarlık yapmaya başladım henüz sayfaya koymadım ama tohumlu davet kartları falan yapmıyorum mum falanda https://www.instagram.com/p/C7ytW10I9F6/?igsh=cTIyank0ZHNidnd0 ![
Sevenmum_ 1palyaco Ben de mum yaptırdım ve magnet çikolata yaptırdım düşünüyorsan yardımcı olabilirim
mineoksuz11 Gelenlere bişey yaptırmayacağım belki çikolata yaptırabilirim de. Mevlüt içinde zikirmatik yaptırmayı düşünüyorum