Ben Ömer yalinkayaya gidiyorum dünyaparka onuda çok övüyorlar ama üç defa gittim pek bı ilgili doktor değil sanki ama ameliyatı iyi diyorlar bakalım bu defa sezeryan olucam bağlatmak için onda kalırım sanırım ücretlerini bende bilmiyorum ama bı 20 gün önce 15 bin demistiler sezeryan ücreti için normal doğumu ne kadar bilmiyorum