Kızlar bir haftadır böyle bacağımla hani genital bölgemin birleştiği ara kısım var ya yan taraflar bacak gibi daha doğrusu orda kırmızı kırmızı benekli şeyler var sivilce desen sivilce değil,etrafı soyuluyor.Her iki tarafta da var,2-3 gün önce özel bir hastaneye gittim acilde ki kadın doğumcu. Bunun mantar döküntüsü olduğunu söyledi fakat dün de arkadaşımın çalıştığı hastanedeki doktora fotoğraf attı o da herpes demiş.Tansiyonum düşüyo düşündükçe.Temmuz ayında hpv yaptırmıştım negatifti,bi de görüntü olarak aslında internetteki siğile benzemiyor.Geriye herpes kalıyor.O da içi sıvı dolu gibi diyor ama bende öyle de değil içinde sıvı gibi bir şey yok.Şuan yoldayım kendi doktoruma gidiyorum ve çok korkuyorum 34+3 üm.Zaten sezeryan istiyorum ama yine de herpes vücuttan gitmiyormus falan filan.Dua edin lütfen gerçekten mantar döküntüsü olmuş olsun.Çocuğumun yüzü suyu hürmetine ya.Psikolojim çok bozuk,eşim abarttığımı bir şey olmadığını olsaydı doktor derdi diyor fakat 2 ayrı doktor ayrı şey söyleyince korktum.