elif_93 7+0 da dün bir seferliğine çok az kahverengiye dönük bir akıntım geldi.Daha sonrasında devam etmedi.İlk gebeliğim düşük ile sonuçlandığı için korkuyorum.Bu durumunyaşayan var mı?Normal bir süreç mi?
imbrosmerve elif_93 kahverengi akıntı eski kan olduğunu gösterir. hamilelikte hiçbir kahverengi leke normal değildir. doktorunuzla bir görüşün derim. belki ilaç başlaması gereken bir durum olabilir.
KurabiyeninAnnesi123 elif_93 doktoruna bildir canım endişelenme progestan destegi verir bende ilk kızımda yaşadm 12.haftasına kdr ağır kaldirma uzanma halı çarpma mümkn oldukça dinlen bebegin tutunsun 12. Haftaya kdr doktorum bana bunlari yasaklamsti 12. Haftaya kdr ev işi yapmamştm cok yeni