maviipapatya ilk doğumumu anlamadım aslında böbrek ağrısı var sandım, bir de o gün kontrol vardı doktor hafif sancım olduğunu görünce rahim uyarısı verdi, sancı artınca rahim ağzı yumuşaması için fitil desteği verildi yani doğal akış olmasa bile kendi sancımla doğurdum sonunda. İkincide direkt suyum geldi koşa koşa hastaneye gittik, 12 saat sancım gelmeyince suni verildi. İlk sancıları anlamak zor olabilir ama sonradan arttığı için anlamamak imkansız😁