Buraya yazıyorum istanbul’da yaşayanlar lütfen bana geri dönüş yapın ben Kartal Lütfi kırdar eğitim araştırma hastanesi gidiyorum kontrole gittiğim günden beri aynı dokturlara randevu alamadım hiç 33 haftalığım haftaya randevum var ilk gebeliğim sezeryan olduğundan buda öyle olur zaten asistanlar bakıyor doktorlar yok bu süreci böyle yaşayanlar nasıl bir yol izlediniz lütfen yardımcı olun