Bende de hamileligim boyunca sari akıntı oldu kötü kokulu değildi kaşıntı da yapmadı ama hep o sari akıntı geldi doktor mantar enfeksiyonu olmus demisti defalarca antibiyotik kullandim bence de bi an önce gidin varsa tedaviye başlasınlar. Bu arada kötü birsey olmadı bebegime zarar vermedi enfeksiyon