Kızlar hepinize günaydın. Sabah saatin 7 si ve ben uyanır uyanmaz mide ağrım başlıyor.
13+6 günlük hamileyim. Bulantı için prilam dr kullanıyorum fakat bu ara bulantıdan çok ağrı yaşıyorum. Çalıştığım için çok zorlanıyorum. Ne yapabilirim nasıl geçer ? Elma , soda vs denedim tık demiyor mahvoldum artık 🥹