Zeer
Tabiki sizin kararınız..ama bence eş ismi çocuğa katılması yanlış çünkü yarın bi aile ortamında çocuğunu çağıracaksın eşinde orda büyüklerde orda seslenince tuhaf bi durum olucak onuda geçtim babayla çocuk aynı isim tuhaf oluyo fikrimce..Misal benim eşimin de babamın da adı Ahmet kimisi diyo çocuğun adınıda Ahmethan,Ahmet Can gibi bişeyler koy olurmu öyle şey dedim her yeni bireyin kendine özgü bi ismi olmalı..Tabikide yinede sizin kararınız..Yaman daha güzel bana göre ismiyle büyüsün bebiş🥰