Yaprakdokumuseverr Merveekayaa1 Ben 3 sene önce yaptım ve memnun kaldım. Şimdi nasipse mayıs sonu tekrar doğurucam. Sadece doktorumu değiştirdim.
ozgekader Merveekayaa1 henüz yapmadım ama çarşamba günü sezaryen olucam Ama doktor açısından bir yorum yapıcak olursam ben çok memnunum yine bir gebelik yaşasam yine aynı hastaneyi yine aynı doktoru seçelerim 😊
Merveekayaa1 Yaprakdokumuseverr maşallah bende Aytakin hanıma gidiyorum eş doğuma girebiliyor mu biliyor musunuz bende bu ay doğum yapacağım inşallah
Merveekayaa1 ozgekader hangi doktora gidiyorsunuz ben Aytakin hanıma gidiyorum. Birde eş doğuma giriyor mu biliyor musunuz
ozgekader Merveekayaa1 ben Emine ünlü değirmenciye gidiyorum Eş giriyomu bilmiyorum bizim öyle bir isteğimiz olmadığı için hiç sormadım 🌸😊
Papatyaseven34 Merveekayaa1 evet giriyor normal doğumsa ama sezeryan bilmiyorum instgraminda paylaşıyor hatta fotoğraflara bakabilirsiniz
Yaprakdokumuseverr Merveekayaa1 Bilmiyorum sormadım açıkçası ama gördüğüm kadarıyla girenler var. Ben de aytekin hanımdayım yarın randevum var unutmazsam sorayım
Ahsennesli Yaprakdokumuseverr merhaba bende Aytekin hanıma gidiyorum 30. Haftadayım yarın kontrolüm var benimde. Kaç haftada bir çağırıyor bilginiz var mı?
Yaprakdokumuseverr Ahsennesli 34 e kadar ayda bir diye biliyorum. Sonra haftada bir olması lazım. Ama ben randevu bulamadım bidaha 36 da gidicem.