Selam kızlar 38 günlük bebeğim var bayramdan 2 gün önce kızımın öksürdüğünü burun tıkanıklığı oldugunu hırıltılı ses geldiğini ve gözlerinin kızardıgını farkettim tabi hemen acile götürdüm ciğerlerine falan iner diye Allah korusun neyse götürdüğümüzde film çektiler ve gribal enfeksiyon oldugunu ama başlangıç oldugunu iyiki hemen getirdiğimi söyleyip doktor 3 günlük antibiyotik tedavisi verdi yolladı kullandık iyi oldu şükür ama şuan bu gece tekrar öksürük hapşurma tıkanıklık ve hırıltı gene var ama bu sefer gözünde bişey yok ateş de yok ilkindede olmamıştı of ne yapmalıyım kızlar bir akıl verin götürcem zaten doktora sabah olsun ama neden böyle çok iyi korumama rağmen neden olur deliricem ve sürekli serumfiztolojikle burnunuda açıyorum yok tıkanık gibi kızım inanın çok üzülüyorum güzel bakmama rağmen neden oluyo?🥺🥺