Manaymanay
Ben tek göğsümü emziriyorum ve çok kötü yara oldu kızlar diğer göğsümü 6 ay hiç vermedim şuan alıyor ama oda ilk kez verdiğim için acıyor zaten süt az geliyor çoğunlukla sağ göğsümü emzirdiğim için yara oldu ve çok acıyor sağıp biberonla verdim ama öyle de almıyor alışkın olmadığından lütfen yardımcı olun ne yapmam gerek ne kullanmam gerek