Selam kızlar geçen haftaya kadar otururken tuvalete giderken falan kaburgalarımda Baskı oluyordu. Şu bir kaç gündür fark ediyorum da eskisi kadar baskı yapmıyor. 36+5deyim bebek kanala inmiş demek mi oluyor bu acaba doğum yakın mı? Görenler de karnın düşmüş diyorlar ama bence hiç bir fark yok aynı duruyor gibi neden olabilir sizce?