Ozlem_032 Kızlar 29nisan da doğum var ama korkuyorum böbrek hastasıyım sol böbrek küçük benim ben genel olmak istiyorum eşim ise spinal olmam konusunda ısrar ediyor yardım edin lütfen sizce hangisi çok korkuyorum
Ccyln Ozlem_032 bende de aynı böbrek sorunu var. Ben spinal oldum çok güzel geçti açıkçası. İlk doğumda genel anestezi yaptırmıştım o daha zordu benim için. Tek sıkıntı çok fazla baş ağrısı yaptı ama onu da kahve içerek atlattım
Anneeadayi3 Ozlem_032 ben spinal olmaktan korktugum için genel olmayı düşünüyorum umarım güzel ilerler