Guloo68 Semu Zor olsa bile normal doğum gencecik yaşta kendini mi kestirecen canım aynı yaştayız bi daha hiç doğurmayacan mı hep bıçak altına mı yatacan benim etrafımdakiler zor demiyo inşallah herkesin doğumu kolay olur 😊
Guloo68 Prens-Annesi Tabikide yok ama bi kez sezeryan oldun mu normal doğum yaptırmyorlar bu benim düşüncem saygı duyarsanız sevinirim
Semu Prens-Annesi canım valla kader napım artık oldu bır kere genc anne olcam ynı bır aylık evlıyım 😊😊
Edos Guloo68 burda coook ilki sezeryan olup ikinci normal olmuş hikayeler okudum doktordan doktora değişiyor. Ama tabi keyfi sezeryan olmasın. Her zaman normal doğum çok iyi.
Prens-Annesi Guloo68 Düşüncenize saygı duyuyorum normal doğumu da destekliyorum ama zorunlu sezeryan olmuş insanlarında bu sayfalarda olduğunu olabileceğini unutmayın. Ayrıca, benim de ilk gebelik allah nasip ederse normal ama yoksa yapacak bişi yok
Zbydozkn3358 Sezeryandan3 yıl sonra normal dogum olabiliyor her doktorda yapmıyor sezeryandan sonra hormal dogum dan önceden Sezeryan yapılan kısma zarar verebiliyor . İster istemez risk teşkil edebiliyor