İlk kızımın adı asel ikinci için her gün fikir değiştiriyorum Asya ve hanne arasında gidip geliyorum etrafımdakiler hep bi kulp buluyor moral bozuyor bu da kararımı etkiliyor ister istemez
Ben olsam onu koymam bunu koyarım falan ama benim için anlam çok önemli hem müslüman kimliği taşıyan bir isim olsun istiyorum hem sıradan herkeste olan bir isim olmasın allak bullak oldum yardım lütfen