Sainmizgin Çok geçmiş olsun sağsalim kucağına alırsın inşallah. Benim eşimde de sperm hareket sorunu vardı bir de varikosel başlangıcı dedi doktor. Ama buna rağmen doğal yolla iki kez gebe kaldım. İlkini kalp durması sebebiyle kaybettim rahimde perde sorunu vardı onu aldırdım daha sonra yine kaldım ama kimyasal oldu. Psikolojik olarak çok yıprandığımız için artık tüp bebek için görüşecektik bakalım inşallah gerek kalmaz.