Zelihafirat Kızlar sabah sezaryen doğumum olacak çok korkuyorum 3 buçuk yaşında bir çocuğum da beni evde bekleyecek bütün korkum bir daha onu göremezsem korkusu bana dua edin
Ceylano Zelihafirat kötü düşünme canm inşallah sağlıkla kucağına alırsın evine çoğunun yanına dönersin iyi düşün iyi olsun
Nazlican1994 Zelihafirat kötü düşünme bol bol dua et Rabbim evlatlarını sana senide evlatlarına bağışlasın sağ salim al evladını kucağına inşallah 🤲🏻🤲🏻
AnnesininBaliii07 Zelihafirat bendede korku var gün yaklaştıkça 🥺 benimde ikincibsezeryann 36+4 bugün randevum var sanırım sezeryan tarihi verilecek🥲 doğumdan sonra yine yazın içimi rahatlatin🥺
Zelihafirat AnnesininBaliii07 merhaba canım yarım saat oldu ameliyattan çıkalı herşey öyle güzeldi ki bebeğim öyle tatlı öyle güzel doğdu ki çok korkuyordum ama herşey öyle kolay oldu ki sende içini ferah tut bebeğinle hayaller kur dua et herşey çok güzel olacak 😊
AnnesininBaliii07 Zelihafirat çok teşekkür ederim bu arada gün aldım bende haftaya salı yatişim yapılacak carsambada bebeğimi kucağıma Alicam Allah’ın izniyle 🥺🙏
Hlyamstf Bende 26+2 günlük hamileyim benim de 3 gebeligim 4 yaşında kızım var 2 yaş 10 aylık oğlum var bende doğumdan korkuyorum sezaryen doğum bide girsem cikamazsam dye korkuyorum