derya_78 evet hisseden sen olursun mesela benim de baş aşağı 34+1 evet hissediyorum ama eşim hissetmez sancın falan yokmu acaba 40 haftalık doğum kanalına girmiş olabilir mi ama yinede kese içinde bunu eşin hisseder mi bilmiom sen hissedersin bı doktora görün