Dileeekk tupbebekseruvenim1 canım kötü düşünme adet gününde tekrar beta testi ver sağlık ocağında veya acilde artabilir geç döllenme olabilir
Mayismom tupbebekseruvenim1 benim 10 çıkmıştı aynı şekilde ümitlenme dediler ama eğer çok erken farkettiysen olabiliyor bu değerler. Benim adete 6 gün vardı 10 çıktığında. Şimdi 1 ay sonra doğacak inşallah🙏 Allah gönlünüzdekini versin inşallah
MelodyFairy Derennn700 sen ylnede adetini bekle stres yapmadan eğer stres olursa etkiler hepten gecikirsin
Derennn700 MelodyFairy öyle yapacam kuzum bakalım artık hayırlısı ben zaten aşılamaya karar verdim bu stresi her ay çekmeye gerek yokmuş