rumeysa_mom Nisamelek bekle canım geç döllenme olduysa çıkmıyordur belki sıkma canını inşallah herşey gönlünce olur 🫶🏻
Kevserblt Nisamelek bende öyle 2 test yaptım negatif ama hala adet olmadım bi kac gün daha bekleyecem
Sencerturgut Nisamelek benimde 9 gün gecikme var ben bundan 2 ay önce boş gebelikten düşük yaptım ilaçla, düşükten 1 ay sonra adet oldum adetim bitti 1 kez yanlışlıkla bişeyler oldu 🤗 sadece 1 kereden gebe kalma ihtimalim varmıdır ya
rumeysa-1111 Benim de öyle adetim gecikti 4 gün falan gecikmişti sancılarım da vardı test yaptım negatifti ertesi gün kan verdim öylr öğrendim mutlaka kan testi verin en net öyle öğrenirsiniz