Sevim-asel Furqane2002 canım bu test bozuk pozitif gibi de duruyor negatif gibi de tam çıkmamış ama sen bir test daha alıp yap
Elftln Furqane2002 anladım ben artı işareti olması lazım belirsiz artı olmuş gebelik varsa bile daha yeni gebelik olabilir
Furqane2002 9 gün geçdi adetimnen ilk test bu gün yaptm ama anlamıyorum niye böyle oluyo 3 gün daha bekliycem bi daha test yapıcam oda negativ olursa doktora gidicem 10 aylık evliyim hep düzenli oluyodu adetim
Furqane2002 Baharctn 9 gün gecikmem var ama böyle çıkdı ben Moskovoda yaışıyorum bizde sizden farklı testler oluyo bende - böyle çıktı + böyle olursa pozitiv olacaktı ama cizginin yarısı çıktı yarısı yok bende anlamadm😖
Furqane2002 Lina_alya_aras Büyük olan mavi cizgi + artı olması lazım hamilelik için bende artı cizgi değil alttdan yarısı mavi cizgi olmuş qaliba test bozuk
Lina_alya_aras Furqane2002 canım bizim anlayacağımız test al bı dene en azından onda silik çıkma gibi birşeyi var bunda nasıl anlaşılacak ki seninde aklını karıştırır