Beybitooo Smyrkml kızımda biç bulantı yaşamadım hamile olduğumu bile anlamadım ama bu oğluş çok çektiriyor 🥹
merve1406_ Benim bulantım çok oldu ama kusamıyordum bir türlü 2 veya 3 kere kusmuşumdur 3. Aydan sonra hafifledi Allahtan 4 kilo vermiştim o dönem şuan 32+1 im 🥰
susaMom_ Smyrkml doktorum kız bebek diyor mide bulantısı hiç yaşamadım koku hassasiyeti ve tiksinme yaşadım