Kızlar sonuç nasıl bizce 5+3 yarın kontrolüm var bebişi görebilir miyim ❤️
Kizkiza Kesenizin boyutu 25 mm olduğunda bebeği görebilirsiniz
Kizkiza bence bebeğide görürsünüz 🥰🥹
👈👈👈👈⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️
Kizkiza kese görünür
Anne18 bebeği ne zaman görürüm
Kizkiza canım ben 13bin küsürde kalp atışı duymuştum
Bence yarın görürsün canım ufakta olsa doktor o ayrıntıyı hemen görür :)
seyda-4 inşallah görürüm sağlıklı Bir şekilde ❤️
Ay bana fazla artış geldi ikiz olmasın
Bedihauslu evet ya bana da öyle geldi 5+3 haftalık çünkü bu değer biraz fazla gibi
Sainmizgin gittim de sadece keseyi gördüm
Kizkiza hakkınızda hayırlısı olsun