tugce_snygt42 Merhaba herkese 19+4 haftalık gebeliğim 132 kiloyum doktorum riskli gebelik dedi sizce dogumum da bir sıkıntı olur mu benim gibi kilolu doğum yapan varmı ?
cLearQueen tugce_snygt42 kilo her zaman risklidir. Ben 95le hamile kaldım benim de riskli gebelik mesela. Diyet yapmanizi oneririm
Gonca5527 tugce_snygt42 130 kg ile hamile kaldım şu an 35 haftalık hamileyim doktor haftaya alacak hiç de bir sorun yaşamadım bana da riskli diyorlar sezeryan olucam bu arada