Kzgn__ Evettttt geldi çattı benim doğumum da. Sabah 9 da sezaryen olcam heyecandan delirmek üzereyim nasıl uyuyacam hiç bilmiyorum. Umarım herşey çok güzel olur🥹
asell13 Kzgn__ sağlıkla bebişini kucağına alırsın inşallah canım 🥰 uyunmuyor canım sabahlarsın emin ol
Crn1012 Bende yarın doğum başlaması için fitil gibi birşey varmış onu alıcam ondan sonra bakıcaz artık nasıl ilerlicrk çok heyecanlıyım
Kzgn__ Smyra5858 aminn inşallah. Hep pozisyonu ters, hemde kafası baya büyük normale de zorlayabiliriz ama aşağıya çok kesi dikiş olacaktı bende açıkcası istemedim onu. O nedenle sezaryen olmaya karar verdik doktorumla.
Kzgn__ asell13 bende sürekli dua ediyorum. 7 buçukta da biz çıkcaz evden. Allah’ım hayırlısıyla sabaha varmayı bebeğimi kucağıma almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Bbuse12 Bence uyumaya calisin uykusuzluk olunca yorgun dusersiniz ben oyle bi hata yapmistim hastanede de rahat edemedim uyuyamadim zor oldu benim icin saglikla gelir insallah❤️
Burcuuu17 Kzgn__ sağlıkla kucağına al inşallah bende 38+4um yarın gün verecek doktor sezeryan için çok heyecanlıyım bende evlatlarımız sağlıkla gelsin isteyen herkese nasip etsin inşallah