Merhabalr kızımla 33+3 olduk çok şükür
Ama nedense ben zaman ilerledikçe kendimi kötü hissetmeye başladım kızlar🥹 korkularım başladı birde kayınvalidemle yaşıyorum onunla lohusalık nasıl çekilecek bilmiyorum bugünde biraz can sıkıcı olaylar oldu eminim bununda etkisi vardır şuan ama ben hiç iyi değilim çok telaş yapmaya iyice alıngan olmaya başladım.
Varmı benim gibi olan😖