hepoyleolurzaten_ Echanim en esas adete göre ama baZen ultrasona görede gide biliyor.ilk kızımda önden gidiyordu yani ultrasona göre doğdu
Echanim XBirmelekannesiii benim hesabım dediğim son adet tarihim demek istedim kimileri ultrasyon da önde oluyor diyorlar ondan kafam karıştı
Echanim hepoyleolurzaten_ işte bende öyle bazı postalrda görünce acaba bebeğim 1 hafta ondemi gidiyor diye düşünmeye başladım
Eftelya-129 Echanim benim de Kendi hesabıma göre ultrason 10 önde, önde olmasının sebebi âdet tarihinin ilk gününden hesaplıyor olması bende adetimin bitiminden birlikte olduğum tarihten hesapladım