Merhaba kızlar 7+3 deyim 2-3 gündür hiç yemek yemek istemiyorum mide bulantımda yok denecek kadar az kusma yok ama iştahım kesildi bu durumu yalayan var mı bebek çok küçük benim yediklerimle beslenmiyordur diye düşünüyorum benim aç kalmam zarar verir mi bebeğe ya da gelişimine inanın hiç yemek istemiyorum