Sinemm68 valla akıntım oldu mu hatırlamıyorum şuan 8.ayımdayım belirti felan hiç olmadı ama bide kan testi verince yoktur diyip bi işler yaptım evimi taşıdım agır kaldırdım sonra gecikince erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı sonra hastaneye kan için gittik 470 çıktı Bta dedim nasıl oluyo brn kan verdim çıkmadı dedim geç döllenme olabilir dediler