Gmzmrt80 ben kullandım. Siyah bir taş. Islatıp göğüs ucuna suruyorsun emince tadı kötü geliyor ve emmek istemiyor bidaha. Bizimkisi öyle bıraktı. Birkaç kere istedi ama ağzı acıyacak diye vazgeçti. Gece çok agliyordu su verdim hep asla emzirmedim. Sabah da erkendne kalkıp karnını doyurdum çünkü açlıktan uyuyamazdi. Öyle öyle bıraktı bir iki günde