Kızlar merhaba 17.haftadan. Bebek arabası bakıyorum çok pahalanmadan temel şeyleri alayım diye ama çok kararsız kalıyorum. Joie chorme almayı düşündüm ama arkadaşım çok pahalı diyor. Yaklaşık bir sene önce piere cardin setini 2599 almış ama 6 aydan sonra kullanamadım küçük diyor yeni almış. Bana en azından 2-3 yaşına kadar kullanacağım bi şey önerir misiniz? Ucuzlara bakıyorum 4moms gibi yorumları kötü fiyat uygun olsa da.
Allah nasip ederse ikinci çocuğa da kalacak güzel ama fiyatı çok pahalı olmayan ( kanz gibi 15 çıkamam) bi şeyler önerir misiniz