Bguzeel Nisanurh1 kalp atışı için erken olabilir ama keseyi görebilirsiniz. Ben biraz sabırlı olup 6-7 hafta arasında gitmiştim ki hem kalp atışı hemde keseyi görebilmek adına. Bidaha kalp atışı için beklememek için öyle de olmuştu🥰
emirtimr1 Nisanurh1 5+5 de keseyi 6+1 de kalp atışını duydum ama bazı annelerde 8/9 haftaya kadar uzayabilir
Nisanurh1 emirtimr1 inşallah bende görürüm dayanamıyorum sanırım sabırsızlık var salı günü gitmeyi düşünüyorum doktora🫠🙂
Elos_1907 5+2 de karından kesem ve yolk saç göründü alttan muayeneye izin vermedim açıkçası yarın gitcem inşallah bebek oluşmuş ve sağlıkla kalp atışını duyarız en son 2100 idi betam birdaha da vermedik doktor kese oluştuğu için gerek yok demişti kan vermeye artık
Urazim_0606 Nisanurh1 kese gözükür kalp 6+1 veya da 7. Haftada anca yani iki gebeliğimde bh şekilde olud
Drysf_bjk Benimde son adet tarihim 14 şubattı , 27 Mart’ta gittim kese var bebek yok dedi 2 hafta sonra gel dedi doktor bi daha 18inde gitcem bayram araya girince geç oldu biraz tabi 😊
Gulkant_24 Drysf_bjk Bana da öyle dediler bazen hastanelerde 6-7 haftadan öncesi bebek gözükmeyebiliyor şu an çok şükür gözüküyor yani erken olduğu için olabilir veyahut da geç dönem olduğu için bebek küçük olabilir Şu anda gözükmemesinin sebebi
Gulkant_24 Drysf_bjk Aynen veya bazen erken gittiğin için kese gözüküyor biliyor ama bebek gözükemiyor Ben de onun için 2 hafta Gittim gittim geldim en son Yani 6 haftada gördüm bebeği