ipeklinaismom ben naptığımı söyleyim; sarılık değerleri normale döndükten sonra hiç uyandırmaya çalışmadım, 8.30-9.00 gibi gece uykusuna geçiyolar zaten Yenidoğanlar, kendi uyanınca emzirdim… benim bu bireysel düşüncem ki; biyolojik saatine çok müdahale etmemeye çalıştım, uykusu varsa uyusun açsa emsin gibi.. yani insan neticede bu da, hangi insan uykusundan zorla uyandırılır da yemek yedirilir ki:) böyle düşünmüştüm… ikinci bebeğime de böyle yapcam..