Mart annesi olacakken sanirim ocak annesi olacagim bugun kontrolumuz vardi ve hersey normaldi tek birsey disinda ara ara islaklik hissediyordum ve idrar kaciriyorum sandim tabi hep duymusuz su gelmesi birden su bosalmasi gibi oluyor diye konduramadim aksama kadarda ara ara devam edince icime kurt dustu hastaneye geldik hala bir umut insan ins. Altima kaciriyorumdur diye dua edermi ettim .. Kontrol sonucu yatış verildi kolda serum acil ciger gelistirici igne antibiyotik baslandi 1cm acilma baslamis ara ara sanci vuruyor tavsiyem her ıslaklık idrar tutamama degil ihmal etmeyin ve benim bebisim icin dua edin lutfen